poniedziałek, 4 maja 2020

Lekcja 5 V 2020 r.

Witam we wtorek!

Pierwsza lekcja to WF. 
Dziś potrzebujesz krzesło do ćwiczeń.



Lekcja druga - edukacja matematyczna.

1. Zapisz w zeszycie:

              Lekcja 05 V 2020 r.,
Temat: Obliczenia w zakresie 100.

2. Obejrzyj film:



3. Po filmie wykonaj przykłady z zadania 3 na stronie 36 w podręczniku. Użyj sposobu pokazanego w filmie i na ilustracji w podręczniku na stronie 36. 

Spójrz na przykład: 

56 + 8 = 56 + 4+ 4= 60 + 4= 64
       ↙↘
      4   4  
Teraz wykonaj resztę przykładów używając tego sposobu.

4.  Wykonaj ćwiczenia od 1 do 4 ze strony 47, Działania zapisuj nowo poznanym sposobem.

★ Jeżeli masz ochotę to zagraj z domownikami w grę ze strony 35. 

Czas na przerwę!
Relaks z żabką.


Lekcja ostatnia- edukacja polonistyczna i przyrodnicza.

1. Przeczytaj wiersz " Marsz do kosza" ze strony 12 i 13 w podręczniku. 

2. Jak myślisz do czego zachęca nas ten wiersz? W jaki sposób można wykorzystać posegregowane i przetworzone śmieci? Porozmawiaj o tym z mamą.

3. Otwórz ćwiczenia do edukacji polonistycznej na stronie 11.
Wykonaj ćwiczenie 2- połącz przedmioty w pary- stary i nowy, który z niego powstał.

4. Następnie rozwiąż krzyżówkę z ćwiczenia 3/ 12. Hasło powstałe wpisz w puste miejsce. Dowiesz się, jak nazywany proces przetwarzania i ponownego wykorzystywania odpadów.

5. Na koniec ćwiczenie 4/ 13- wykreślanka.

Zadanie ostatnie to ćwiczenie gramatyczne. 

UWAGA! 
Spójrz na przykład
Gdy chcę powiedzieć , że coś robię ja:

ja segreguję
ja maluję
ja gotuję
ja wykorzystuję

Gdy chce powiedzieć, że coś robi on lub ona:

on segreguje
on maluje
on gotuje
on wykorzystuje

Przypominajka
Gdy mówimy, że coś robię ja ( 1 osoba w licznie pojedynczej) stosujemy końcówkę - uję, a gdy mówimy, że coś robi on ( 3 osoba w licznie pojedynczej) stosujemy końcówkę - uje!


6. Zapisz w zeszycie:
           
            Lekcja 5 V 2020 r.,
Temat: Ze starego- nowe.

Teraz wykonaj ćwiczenie 5 na stronie 13 w ćwiczeniach.
W zeszycie zapisz cztery zdania z wybranymi wyrazami z tego ćwiczenia. Prześlij mi zdjęcie do wglądu.


To tyle na dziś. 
Do jutra moje słoneczka 🌞
Pani Agnieszka💙💚💛💜

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz