środa, 25 marca 2020

Lekcja 26 III 2020 r.,

Dzień dobry!

Dziś zaczynamy pracę z naszą lekturą.
Proszę przygotujcie zeszyty do języka polskiego.

1. Zapisz w zeszycie

             Lekcja 26 III 2020 r.,
Temat: Nasza lektura "Cudaczek- Wyśmiewaczek".

2. Teraz stwórz metryczkę lektury.

Tytuł:....
Autor:....
Bohater główny:...
Bohaterowie drugoplanowi:....

Jak już to uzupełniłeś to czas na sprawdzenie znajomości lektury 📗📘📙📔
Cudaczek- test  

To teraz przechodzimy do naszego głównego bohatera- Cudaczka - Wyśmiewaczka. Proszę narysuj jego postać w zeszycie a obok wypisz jego cechy. Jaki był ? 


Czas na przerwę!
Napij się wody. Zrób 10 pajacyków i 10 przysiadów !
Poświęć 15 minut na relaks. W taki sposób, jaki najbardziej lubisz😊

Wracamy do naszych bohaterów. W książce dzieci były nazywane zgodnie z tym, jak się zachowywały. Połącz każdą z nich z właściwą dla nich postawą lub zachowaniem. 

Zapisz to w zeszycie np.: panna Złośnica-...





Jak wiadomo Pan Byle Jak wszystko robił niedbale. Nie przykładał się też do odrabiania zadań domowych, często gubił litery w wyrazach. Poniżej znajduje się jedno z jego ćwiczeń. Zastanów się, jak je poprawić i przepisz starannie do zeszytu. 
Poproś rodziców o zrobienie zdjęcia tego ćwiczenia i przysłanie mi do sprawdzenia :)







Już prawie koniec.
Na końcu opowieści Cudaczek- Wyśmiewaczek bardo się zmienił. Napisz mi krótkie opowiadanie, jak do tego doszło? Poproś rodziców o przesłanie mi Twojej pracy. Będzie za to ocena :)








Brawo kochani! 
Wirtualna praca z lekturą dobiega końca. 
Mam również dla Was propozycję- twórczą. Pomyślcie jakby wyglądał Wasz Cudaczek- Wyśmiewaczek! Oczywiście wiem, że taka postać nie zamieszka z Wami, ale gdyby...? 
Wykorzystajcie materiały, które macie w domu - możecie go narysować, wyszyć, stworzyć, zbudować! Użyjcie swojej wyobraźni. Tu również proszę o zdjęcia Waszych prac. 


Życzę Wam miłego dnia, pozdrawiam,
Pani Agnieszka

7 komentarzy: